MDK Międzyzdroje • Wtorek [29.05.2012, 07:33:41] • Międzyzdroje

Rockin for Kids Festiwal 2012

W Międzyzdrojach majówkę otworzył „Rockin` for Kids Festiwal 2012” zorganizowany przez Międzynarodowy Dom Kultury oraz Artura Woroszyło mieszkańca Międzyzdrojów. Była to impreza charytatywna. Zbierane były pieniądze na „wyjazd dzieci z Domu Dziecka w Lubiniu na wakacje”. Po międzyzdrojskiej promenadzie chodziło 18 wolontariuszy z puszkami i zbierali datki.

Impreza odbywała się w kilku miejscach jednocześnie. Amfiteatr, plaża w okolicach molo, na promenadzie przy telebimie oraz na skwerze rekreacyjnym.

Na scenie międzyzdrojskiego amfiteatru wystąpiło 11 zespołów. Imprezę otworzył zespół Pół Całego Keczupu. Następnie wystąpili: Grave For You, Empty Space, Proyekt A.R.H, Rich Bitch, O.D.C, Anti Dread, Mantra Park, ManuFunkTura, a gwiazdami wieczoru został zespół Scylla ze Szczecina oraz Materia ze Szczecinka.

Na skwerze rekreacyjnym odbyły się pokazy słowianin Strażników Nawii przyciągnęły rzesze zainteresowanych turystów i nie tylko goszczących na międzyzdrojskiej promenadzie.

Na promenadzie wszyscy mogli spróbować swoich sił w strzelaniu do tarczy z broni painballowej. Za wrzucone pieniądze do puszki każdy miał trzy strzały. Strzelnica cieszyła się największym zainteresowaniem.

Przy informacji turystycznej swoje maszyny zaprezentowali Klub motorowy "Czarne Wdowy" oraz "Motowyspiarze", którzy chętnie wspierają takie imprezy charytatywne na terenie Świnoujścia, Międzyzdrojów i okolic.

Przy telebimie na międzyzdrojskiej promenadzie firma Andergrand.PL zorganizowała zawody w skateboardingu. Zapisy trwały od samego rana. W południe swoich sił spróbować mógł każdy fan deskorolki. Andergrand.pl ufundował masę nagród dla zwycięzców. Skatepark cieszył się ogromnym zainteresowaniem.

Przez cały dzień uzbieraliśmy 2345,65 groszy oraz 13,5 euro. Pieniądze zostały przekazane Pani Dyrektor w dniu 07.05.2012 r. Dzieciaki były bardzo zadowolone i życzymy im udanych wakacji.

W imieniu organizatorów składamy serdeczne podziękowania osobom, które pomogły w organizacji imprezy.

Źródło: https://ikamien.pl/artykuly/5378/