Targi cieszyły się ogromnym zainteresowaniem wśród odwiedzających. Podczas tegorocznej 46 edycji targi odwiedziło ponad 113 tysięcy zainteresowanych.
fot. Urząd Miejski w Międzyzdrojach
Dni targowe zostały podzielone na branżowe ( 07 – 09.03 ) i ogólne ( 10 – 11.03.), co było wyraźnie widoczne wśród ilości osób odwiedzających stoiska.
Targi cieszyły się ogromnym zainteresowaniem wśród odwiedzających. Podczas tegorocznej 46 edycji targi odwiedziło ponad 113 tysięcy zainteresowanych.
fot. Urząd Miejski w Międzyzdrojach
Polska promowała się jako kraj organizujący Euro, co było mocno widoczne w wizualnej prezentacji narodowego stoiska polskiego.
Gmina Międzyzdroje uczestniczyła w targach w ramach prezentacji regionu zachodniopomorskiego. Obok Kołobrzegu byliśmy jedyną miejscowością nadmorską, która aktywnie promowała walory naszego zachodniopomorskiego wybrzeża.
fot. Urząd Miejski w Międzyzdrojach
Prezentowaliśmy bazę noclegową i turystyczną Gminy Międzyzdroje jak również atrakcje turystyczne gminy. Materiały promocyjne: informator turystyczny Gminy Międzyzdroje, plan miasta oraz indywidualne prospekty branży turystycznej wprost „ znikały z lady” a indywidualne rozmowy z odwiedzającymi targi świadczyły o znajomości i zainteresowaniu naszym regionem.