ikamien.pl • Czwartek [03.07.2025, 12:13:58] • Międzyzdroje

Międzyzdroje: Biedronka przy wyjeździe na Szczecin pogrążona w ciemności. Klienci skarżą się na wyłączane światło przed zamknięciem

Międzyzdroje: Biedronka przy wyjeździe na Szczecin pogrążona w ciemności. Klienci skarżą się na wyłączane światło przed zamknięciem

fot. Czytelnik

Choć popularny market Biedronka w Międzyzdrojach czynny jest do godziny 22:30 w miesiącu czerwiec, wielu klientów przyjeżdżających na zakupy po godzinie 22:00 może odnieść wrażenie, że sklep już nie działa. Wszystko przez praktykę gaszenia oświetlenia zewnętrznego po godzinie dwudziestej drugiej.

Na parkingu Biedronki przy wyjeździe z Międzyzdrojów w kierunku Szczecina po zmroku niemal codziennie rozgrywa się ta sama scena. Kwadrans po dwudziestej drugiej podjeżdżają kolejne samochody – klienci liczący na szybkie zakupy przed zamknięciem. Ku ich zaskoczeniu zastają pogrążony w ciemności teren wokół sklepu. Z daleka wygląda to tak, jakby market był już nieczynny.

– Zatrzymałem się ostatnio o 22:15, bo potrzebowałem tylko kilka rzeczy. Myślałem, że sklep zamknięty, bo wszystko było wygaszone. Dopiero gdy podszedłem bliżej, zobaczyłem, że wewnątrz jeszcze świeci się światło i pracownicy obsługują klientów – relacjonuje jeden z mieszkańców Międzyzdrojów.

Market zgodnie z oficjalnymi godzinami otwarcia funkcjonuje do 22:30. Teoretycznie więc przez kolejne minuty klienci powinni mieć swobodny dostęp zarówno do sklepu. W praktyce jednak wielu z nich odjeżdża, przekonanych, że nie zdążą zrobić zakupów.

Nie wiadomo, czy przyczyną wyłączania zewnętrznego oświetlenia jest polityka oszczędnościowa, może po prostu chęć szybszego zamknięcia sklepu przez załogę.

– Jeśli tak dalej będzie, część osób po prostu zrezygnuje z zakupów w Biedronce i pojedzie gdzie indziej. Dla nas, którzy wracają późno z pracy czy podróży, te ostatnie pół godziny jest często jedyną szansą, by cokolwiek kupić – dodaje inny klient.

Na razie pozostaje apel do kierownictwa sklepu i centrali sieci: czasem drobny szczegół – jak oświetlony market – może zadecydować o tym, czy klient wróci na kolejne zakupy.

Źródło: https://ikamien.pl/artykuly/45023/