ikamien.pl • Poniedziałek [24.10.2011, 10:20:15] • Międzyzdroje

Nowy sposób na reklamę w autobusach

Nowy sposób na reklamę w autobusach

fot. Organizator

Technologię reklamową do montażu w autobusach komunikacji miejskiej w Świnoujściu opracowała ostatnio firma O.K. Consulting. Dzięki pracy właścicieli – Sebastiana Kruszko i Jana Obryckiego, już wkrótce pasażerowie zobaczą reklamy i informacje na przykuwających wzrok, 22-calowych monitorach full HD, z przyciągającą wzrok żółtą oprawą.

Dodatkową planowaną przez nas innowacją będzie możliwość połączenia tematycznego wyświetlanej treści z tzw. "insertem", czyli troszkę bardziej treściwą ulotką w formie książeczki, umiejscowioną w uchwycie pod monitorem, reklamującą każdego z naszych klientów. Takie połączenie tradycjonalizmu i innowacyjności stwarza olbrzymi potencjał marketingowy, gdyż z jednej strony uwaga odbiorcy przykuwana jest przez multimedialny a zatem atrakcyjny wizualnie spot reklamowy, z drugiej zaś strony odbiorca ma możliwość bliższego zapoznania z wydrukowaną ofertą naszych klientów w domowym zaciszu czy też na słonecznej plaży.

Twórcy systemu są przekonani, że jego budowa nie zatrzyma się na pojazdach obsługujących linię do Międzyzdrojów. Kolejnym etapem rozwoju będzie montaż 5 monitorów w pozostałych autobusach, nie kursujących na linii niemieckiej 529 oraz nie będących Solarisami. Twórcy systemu sami zgłosili się do dyrekcji Komunikacji Autobusowej ze swoim pomysłem. I już dziś określają koszty jakie poniosą Ci, którzy zechcą się zareklamować w ten sposób. Reklamy wyświetlane będą w 10 - minutowym zapętlonym bloku. Cena usług zaczyna się od 99zł za 15s miesięcznie w tym bloku na jednym z monitorów i wraz ze zwiększeniem czasu antenowego i/lub liczby monitorów, na których będą wyświetlane reklamy cena w przeliczeniu na każde 15s maleje. Zachęcając do zainteresowania swoją propozycją czytelników iswinoujscie.pl Kruszko i Obrycki zaznaczyli, że powyższe dane podane do artykułu nie stanowią oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu cywilnego. Ma ona charakter wyłącznie informacyjny."

Dodajmy, że firma nazywa się "O.K. Consulting", O.K. od pierwszych liter nazwisk właścicieli: Jana Obryckiego oraz Sebastiana Kruszko. Jan Obrycki był studentem kierunku "Business Management" na William Rainey Harper College w Illinois. Sebastian Kruszko ukończył studia inżynierskie, kierunek "Informatyka", specjalność "Zintegrowane Mikrosystemy Komputerowe" na Wydziale Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego, obecnie na tym samym wydziale studiuje ten sam kierunek na studiach magisterskich, z tym, że specjalność "Systemy Komputerowe i Technologie Mobilne".

Źródło: https://ikamien.pl/artykuly/4061/