Jeszcze kilkanaście lat temu stacje paliw w Polsce były miejscem, w którym można było wyłącznie zatankować samochód. Dziś, są to często punkty, gdzie można kupić mleko, ser czy świeże pieczywo, kiedy nasz sklep osiedlowy jest nieczynny, a także miejsca odpoczynku przy trasach skupiające podróżnych szukających chwili wytchnienia przed dalszą podróżą. Zmieniające się realia branży oraz oczekiwania klientów napędzają kolejne pomysły transformacji stacji paliw. W ostatnich latach daje się zaobserwować widoczny trend wyjątkowego doceniania sztuki kulinarnej, celebrowania każdej chwili, a także minimalizm i prostota designu. Uważnie przypatrując się zmianom w upodobaniach i zachowaniach konsumentów, sieć stacji Circle K wprowadza na polski rynek zupełnie nowy koncept sklepu na stacji paliw.
Nowa aranżacja sklepu na stacji Circle K w Polsce
W drugim kwartale br. sieć Circle K uruchomiła pilotażowe stacje w nowej odsłonie w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Stalowej Woli, Międzyzdrojach, Wieluniu i Aleksandrowie Łódzkim. Najnowszy koncept stacji to przede wszystkim zmiana wystroju, ale także rozszerzenie oferty gastronomicznej i większa przestrzeń do odpoczynku dla gości. Do końca kwietnia 2020 roku Circle K planuje wdrożenie zmian na 40 stacjach w Polsce.
- Nowa koncepcja stacji Circle K to udane połączenie elementów najlepszych praktyk, które już przetestowaliśmy w kilku krajach skandynawskich i bałtyckich. Jednocześnie jest to kolejny krok w konsekwentnym rozwoju sieci stacji, a oferta nowego konceptu jest dostępna także dla partnerów franczyzowych. Jesteśmy pewni, że nasi klienci w Polsce docenią zarówno nową ofertę gastronomiczną, jak i nowy wystrój oraz większą przestrzeń do odpoczynku – mówi Michał Ciszek, prezes Circle K Polska.