II Runda ¼ Kamieńskiego Klubu Motoryzacyjnego jak zwykle zgromadziła 70 zawodników w tym 19 motocyklistów oraz rzesze fanów dwóch i czterech kółek.
fot. kam
II Runda ¼ Kamieńskiego Klubu Motoryzacyjnego to huk motorów, pisk opon i smugi spalin na lotnisku w Śniatowie.
II Runda ¼ Kamieńskiego Klubu Motoryzacyjnego jak zwykle zgromadziła 70 zawodników w tym 19 motocyklistów oraz rzesze fanów dwóch i czterech kółek.
fot. kam
Były więc motocykle i samochody seryjne, tuningowane ale były także pojazdy specjalnie przygotowane na tego rodzaju wyścigi.
fot. kam
Przykładem może tu być pojazd z województwa opolskiego o karoserii WV Golf II silnikiem 1,8 turbo o mocy ponad 600 KM, przygotowany przez Turbo Lamik, kiedy zapytaliśmy właściciela dlaczego silnik pracuje a opony są elektrycznie nagrzewane usłyszeliśmy: - Nie chcę być jak inni, chcę robić coś innego, coś nowego. Silnik powinien mieć 80°C, by się nie zatarł. Myślę, że pomogą mi także o odpowiedniej temperaturze opony.