W związku z powyższym nastąpią utrudnienia w przyjmowaniu interesantów oraz załatwianiu spraw w następujących komórkach organizacyjnych urzędu:
- Referat Egzekucji,
- Dział Podatków Bezpośrednich,
- Referat Podatków Pośrednich.
Przyjmowanie wniosków VZM dotyczących zwrotów podatku VAT z tytułu poniesionych wydatków na materiały budowlane oraz przyjmowanie wniosków o wydanie zaświadczeń dotyczących nabyć samochodu w krajach UE odbywać się będzie w dniach 05 i 06 sierpnia br w sali obsługi podatnika przy ulicy Jedności Narodowej 5. W dniach 23 i 24 sierpnia br nastąpi przeniesienie następujących komórek organizacyjnych Urzędu z budynku przy ulicy Jedności Narodowej 5 do budynku przy ulicy Mieszka I 5b:
* Wieloosobowe Stanowisko ds Podatków Majątkowych,
* Referat Ewidencji i Identyfikacji Podatników,
* Dział Rachunkowości Podatkowej,
* Wieloosobowe Stanowisko Rachunkowości Budżetowej,
* Referat Ogólny, Kadr i Szkolenia,
* Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds Informatyki.
Sala obsługi podatnika, kasa Urzędu od dnia 23 sierpnia br czynna będzie w budynku przy ulicy Mieszka I 5b.