W dalszej części odpowiedzi czytamy:
- Zgodnie z obowiązującymi w sieci procedurami klient może składać reklamacje dotyczące artykułów, z których jakości jest niezadowolony – dotyczy to także sadzonek drzew owocowych. Najbardziej skutecznym sposobem zgłaszania takich uwag jest zwrócenie się do naszego Biura Obsługi Klienta wraz z podaniem nazwy nabytego artykułu oraz terminu i miejsca jego zakupu. Zaznaczamy także, iż nie odnotowaliśmy ze strony klientów tego sklepu zgłoszeń reklamacyjnych, dotyczących opisanej przez Państwa czytelnika kwestii. Drugą sprawą jest sygnał o tym, iż nasz klient był niezadowolony z jakości i sposobu obsługi w naszym sklepie. Nie możemy wykluczyć, że w bezpośrednim kontakcie naszego personelu doszło do sytuacji niezgodnej z naszymi standardami. Niestety brak zgłoszenia (np. za pośrednictwem naszego Biura Obsługi Klienta), które zawierałoby szczegóły tej sytuacji z punktu widzenia klienta, utrudnia nam weryfikację tej kwestii. Chcielibyśmy zachęcić Państwa czytelnika, a naszego klienta, do korzystania z Biura Obsługi Klienta naszej firmy (nr tel. 800 080 010 lub (22) 205 33 00 oraz e-mail bok@biedronka.eu).
W odniesieniu do ostatniej poruszanej kwestii oraz zdjęć opublikowanych w artykule, zwracamy uwagę na to, iż sadzonki drzew, które są oferowane w sklepach, znajdują się w fazie bezlistnej, co jest prawidłowym etapem rozwoju drzew owocowych i nie przesądza o ich jakości- komentuje Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.