Z reportażu dowiemy się jak wyglądała żegluga Sputnika II na najtrudniejszym odcinku ale również jak przygotowuje się strategię na "Biskaj" dla małego jachtu i na czym polega zła sława zatoki.
fot. Organizator
Zapraszamy do przeczytania grudniowego wydania ogólnopolskiego miesięcznika Żagle, który zawiera artykuł oraz opis najtrudniejszego odcinka pierwszego etapu rejsu "Sputnikiem dookoła Ziemi" - Zatoki Biskajskiej.
Z reportażu dowiemy się jak wyglądała żegluga Sputnika II na najtrudniejszym odcinku ale również jak przygotowuje się strategię na "Biskaj" dla małego jachtu i na czym polega zła sława zatoki.
Rejs ma profesjonalnie opracowaną ofertę marketingową, która zachęciła do współpracy najbardziej prestiżowe firmy z branży żeglarskiej takie jak: Henri Lloyd – brytyjska marka, założona w 1963 roku miedzy innymi przez Polaka, Henryka Strzeleckiego, która trudni się w specjalistycznej odzieży żeglarskiej jak i lifestyle, Crewsaver – reprezentowana w Polsce przez firmę Makanu, brytyjska firma projektująca i wytwarzająca sprzęt ratujący życie na morzu, Sail Service – najważniejsza polska żaglownia, obsługująca jachty turystyczne, regatowe i największe żaglowce z całego świata, Eljacht – firma projektująca oraz wykonująca kompleksowe instalacje elektryczne oraz elektroniczne na jachtach żaglowych i motorowych, wyłączny dystrybutor marki Raymarine, Lyofood - producent liofilizowanej żywności wyprawowej. Pakiety sponsorskie zaczynają się już od 3.000 zł rocznie.
Sputnikiem dookoła Ziemi, to rejs załogowy dookoła świata, realizowany przez Mateusza Stodulskiego i Jacht Klub Kamień Pomorski jachtem Sputnik II. Menedżerem projektu jest Marek Świderski. Partnerami medialnymi rejsu są: Magazyn Żagle, Magazyn Podróże oraz Magazyn Żeglarski TVN. Więcej informacji na temat rejsu można znaleźć na stronie www.sputnikteam.pl . Firmy i Instytucje zainteresowane wsparciem projektu prosimy o kontakt: office@jkkp.pl