- Czyżby kasa się nie opłacała? Dlaczego nikt nie pomyślał o pasażerach? Gdzie teraz będzie można kupić bilet? Czy tylko w pociągu, bądź przez internet?- dopytuje Czytelniczka.
fot. Organizator
Mieszkańcy miejscowości są zbulwersowani, dlaczego w Wolinie zamknięto kasę biletową. - Gdzie teraz będzie można kupić bilet na pociąg? Takie działanie zdecydowanie utrudnia nam życie...- pisze do nas Czytelniczka.
- Czyżby kasa się nie opłacała? Dlaczego nikt nie pomyślał o pasażerach? Gdzie teraz będzie można kupić bilet? Czy tylko w pociągu, bądź przez internet?- dopytuje Czytelniczka.
Z tą sprawą zwróciliśmy się do rzecznika przewozów regionalnych. Jak się okazuje przewozy regionalne są w tym momencie na etapie poszukiwania chętnych do prowadzenia kasy.
- W Wolinie prowadzona była tzw. kasa agencyjna, tzn. firma zewnętrzna w imieniu Przewozów Regionalnych sprzedawała bilety kolejowe. Poprzednia umowa na agencyjną sprzedaż biletów obowiązywała do 31 grudnia 2014 r. 13 sierpnia 2014 r. ogłosiliśmy przetarg na kolejny okres. Do dnia rozstrzygnięcia tj. 28 sierpnia nie wpłynęła żadna oferta. Z powodu braku chętnych musieliśmy unieważnić postępowanie. Obecnie jesteśmy na etapie poszukiwania chętnych do prowadzenia kasy biletowej w Wolinie- informuje Przemysław Tarasiewicz z Przewozów Regionalnych.