Odwiedzających jest ponad 180 000, z czego około 10 000 to wystawcy ze 180 krajów świata. W tym roku krajem partnerskim była Turcja. Targi były podzielone na dwie części. Trzy pierwsze dni, od środy do piątku, były dniami biznesowymi. Ludzie z branży turystycznej wymieniali się kontaktami i doświadczeniami. Biura podróży szukały nowych partnerów, a hotele i obiekty turystyczne nowych form promocji. Następne dwa dni, sobota i niedziela, były otwarte dla potencjalnych turystów, którzy mogli się zapoznać z ofertami urlopowymi.
W porównaniu do poprzedniego roku na targach ITB Berlin 2010 było więcej wystawców, mimo problemów gospodarczo-finansowych wielu firm i krajów. Ilość odwiedzających podczas targów przekroczyła w tym roku wszelkie przewidywania.
Polska zajmowała całą halę i była podzielona na województwa. Międzyzdroje było umiejscowione pośrodku województwa zachodniopomorskiego. Wspólnie ze Świnoujściem dzieliliśmy jedno stoisko. Motywem przewodnim promocji naszych dwóch gmin było zdjęcie plażujących, uśmiechniętych dziewczyn w koszu plażowym.
Odwiedzający stoisko Międzyzdrojów otrzymywali plan miasta oraz bazę noclegowo-gastronomiczną. Mogli także zapoznać się z ofertami poszczególnych Hoteli i obiektów turystycznych, których ulotki były wystawione na ladzie. Odwiedzający Międzyzdrojskie stoisko mogli zabrać ze sobą drobny upominek w postaci bursztynu z międzyzdrojskiego wybrzeża. Przedstawiciele Villi Marini, Villi Habana, hotelu Trofana, hotelu Nautilus oraz biur turystycznych Wolin Travel, Viking Tour i Family Travel byli dostępni dla zainteresowanych i udzielali bardziej szczegółowych informacji, a także można było ustalić swój pobyt w Międzyzdrojach.
Przeważnie część odwiedzających była obcojęzyczna, przeważnie język niemiecki, ale dość spora liczba osób mówiła także po Polsku. Ludzie pytali formy spędzania wolnego czasu, pogodę i dojazd. Wielu turystów miało już zarezerwowany pobyt w Międzyzdrojach, a na targi wybrali się, aby dowiedzieć się więcej o regionie.