Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski radnych do porządku posiedzenia.
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z poprzedniego posiedzenia w dniu 26.03.2014 r.
4. Sprawozdanie z funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami za II półrocze 2013 roku.
5. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (część dz. Nr 70/18 o pow. 21m², część dz. Nr 70/17 o pow. 4m², część dz. Nr 70/13 o pow. 7,80m², część dz. Nr 70/18 o pow. 21m², część dz. Nr 70/17 o pow. 7m², przed molo).
6. Wypracowanie stanowiska w temacie wniosku w sprawie dzierżawy budynku użytkowego przy ul. Ludowej 10.
7. Wypracowanie stanowiska w sprawie zmiany uchwały Nr XX/185/12 z dnia 26.01.2012 r. w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych.
8. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
9. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
10. Zakończenie posiedzenia .