POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Piątek [28.10.2011, 14:22:43] • Kamień Pomorski

Kamień Pomorski: Sekretarz powiatu od pół roku na zwolnieniu

Kamień Pomorski: Sekretarz powiatu od pół roku na zwolnieniu

fot. Wojtek Basałygo

Anna Stanaszek-Kaczor rozchorowała się w maju br. Od tej chwili przebywa na zwolnieniach lekarskich. Część pensji wypłaca jej Zakład Ubezpieczeń Społecznych oraz Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim. - Obawiam się, że zwolnienienia są wykorzystywane niezgodnie z prawem – mówi starosta Beata Kiryluk. Dlatego poprosiła ZUS o kontrolę.

Sekretarz powinien kierować pracą urzędników. Do jego codziennych zadań należy kierowanie działaniami podległych mu bezpośrednio komórek starostwa. Powinien także uczestniczyć w pracach rady powiatu. Starostwo w Kamieniu Pomorskim sekretarza ma, lecz na zwolnieniach lekarskich... krótkoterminowych.

- Podejrzewam, że zwolnienia są wykorzystywane niezgodnie z prawem. Wysłaliśmy zawiadomienie do ZUS z prośbą o kontrolę. W odpowiedzi dowiedzieliśmy się, że nie są wstanie przeprowadzić kontroli, ponieważ wystawiane zwolnienia są krótkoterminowe – mówi Beata Kiryluk, Starosta Powiatu Kamieńskiego.

Według prawa zwolnienie lekarskie należy dostarczyć w ciągu 7 dni od daty jego wystawienia. Zatem jeśli zachorujemy w poniedziałek możemy dostarczyć zwolnienie w piątek. ZUS nie ma wówczas możliwości skontrolowania stanu chorego.

ZUS kontroluje zasadność zwolnień lekarskich. Jednak jak sam przyznaje ma problem z weryfikacją tych krótkoterminowych.

- W pierwszym półroczu 2011 w wyniku przeprowadzonych kontroli prawidłowości wykorzystania, pozbawiono prawa do świadczeń 29 osób. Cofnięto świadczenia w kwocie 69.884,79 zł – informuje Danuta Cejmer-Orzechowska z ZUS w Szczecinie.

Pensję Annie Stanaszek Kaczor wypłaca ZUS. Starostwo Powiatowe musi jednak dokładać się do niemałych dodatków na łączną sumę blisko 4 tys. złotych miesięcznie.


komentarzy: 130, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-130 z 130

Gość • Czwartek [29.03.2012, 14:29:01] • [IP: 83.11.69.***]

Wszyscy jestescie taki SAMI!!

Gość • Środa [02.11.2011, 20:57:31] • [IP: 94.23.58.**]

[IP: 83.11.64.***] takie sie teraz szkolenia u nich organizuje i ucza... ze reka w kieszen to cool a okularki to madrosc...

Gość • Środa [02.11.2011, 20:56:53] • [IP: 87.205.51.**]

szkoda mi was, jego też. tyle w temacie.

Gość • Środa [02.11.2011, 20:42:16] • [IP: 83.11.64.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [02.11.2011, 20:09:46] • [IP: 79.186.192.***]

ty weź leć do Ugorów i dupskiem drogę szlifuj coby dołów nie było.

Gość • Środa [02.11.2011, 20:03:30] • [IP: 79.186.190.***]

Fakt, nie wypada by ta starsza Pani donosiła:) Beato ogarnij się!!

Gość • Środa [02.11.2011, 19:11:27] • [IP: 77.254.95.**]

Weźcie już nic nie piszcie żeby Ukrainiec miał mniej do prostowania... A starsza Pani ma mnienanie o sobie aż śmiesznie:)

Gość • Środa [02.11.2011, 17:10:15] • [IP: 83.11.62.***]

do :Gość • Wtorek [01.11.2011, 22:38] • [IP: 77.254.89.***] Oj, Matołku zazdrościsz Pani Ani, aż żałośnie brzmisz. puść bąka :) będzie ci lżej.

Gość • Wtorek [01.11.2011, 22:38:44] • [IP: 77.254.89.***]

Ale ludzi trzyma kciuki za p. Annę, anioł to a nie człowiek... Wszyscy ja skrzywdzili, wręcz zdradzili... Ludzie !! Śmiechu warte :)) Ps. W życiu nie warto zamykać za sobą wszystkich drzwi... A na stanowiskach nie trwa się wiecznie, tylko się bywa...

Gość • Wtorek [01.11.2011, 21:37:12] • [IP: 83.8.205.***]

Pani Aniu, dziękuje Pani za wszystko co Pani dla mnie zrobiła!! Prosze się nie przejmować tym zawistnym bydłem!

Gość • Wtorek [01.11.2011, 21:12:40] • [IP: 95.41.225.***]

starostwa do likwidacji!!

Gość • Wtorek [01.11.2011, 17:14:48] • [IP: 83.16.227.**]

"Obecna starosta Pani Kiryluk przecież popierała p. Anię aby w pierwszej wersji ona została starostą. Przecież p. Kiryluk podpisała w tym względzie porozumienia z innymi komitetami wyborczymi. Zdradziła, nie dotrzymała słowa, tak jak nie dotrzymuje obietnic które składała po wyborze na stanowisko. Powiaty są niepotrzebne, to struktura która ma zapewnić stanowiska dla towarzyszy partyjnych." -popieram

Gość • Wtorek [01.11.2011, 13:20:39] • [IP: 79.186.191.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [01.11.2011, 13:09:44] • [IP: 83.11.59.***]

Grzesiem przemijającym się zajmij. Ty Salomon przeminiesz razem ze smrodem, który po sobie zostawisz, bo pracownicy okna z przyjemnością otworzą, by nic po tobie nie zostało.

Gość • Wtorek [01.11.2011, 10:36:02] • [IP: 77.254.77.***]

Obecna starosta Pani Kiryluk przecież popierała p. Anię aby w pierwszej wersji ona została starostą. Przecież p. Kiryluk podpisała w tym względzie porozumienia z innymi komitetami wyborczymi. Zdradziła, nie dotrzymała słowa, tak jak nie dotrzymuje obietnic które składała po wyborze na stanowisko. Powiaty są niepotrzebne, to struktura która ma zapewnić stanowiska dla towarzyszy partyjnych.

Gość • Wtorek [01.11.2011, 10:25:37] • [IP: 77.255.25.***]

A ja znam ją, ale kogo już ona obchodzi. Przeminęlo z wiatrem... Mam ciekawsze zajęcia niż zajmowanie się panią Anią czy inną... śmiechu warte!

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 18:37:33] • [IP: 95.41.123.***]

Pani Aniu nie znam Pani. Ale skoro wywołuje Pani tyle emocji tzn że jest Pani konsekwentna w pracy - takich ludzi jak Pani potrzeba. Więc zdrówka życzę a zła passa minie.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 18:29:11] • [IP: 79.191.71.***]

Pani Aniu trzymam za Panią kciuki. Tyle mi pani w życiu pomogła. Dziękuję. dzisiaj dzięki Pani po prostu mam za co żyć. A oszołomstwa proszę nie słuchać.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 18:10:18] • [IP: 31.61.130.***]

Temat cwaniactwa p. Ani zaginął... A szkoda, może inne wątki. ..

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 15:45:48] • [IP: 83.11.61.***]

starosta ocenia ludzi według siebie. Myśli ze tak jak ona tak wszyscy.

Grochowa • Poniedziałek [31.10.2011, 13:03:19] • [IP: 83.16.227.**]

Wy tu tego Żurowskiego jak Kononowicza wciskacie na każdym kroku, dalibyście spokój. Kononowicz jest chociaż oryginalny i autentyczny no i fajny sweterek ma, a nieudacznik Żurek co? Pstro. I koniec tematu.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:48:28] • [IP: 83.11.58.***]

dubrawski to ten co kirylukowa była w szoku ze ma wyrok (o czym pisał głos) i ten szok trwał tak długo ze po roku przyjęła go niedawno do zarządu PO- w szoku:) jakież to fałszywe. SZOK...

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 08:53:41] • [IP: 83.11.61.*]

tak tak! Żurowski uciekł na zwolnienie lekarskie po kontroli z zarządzania kryzysowego rok temu, bojąc się konsekwencji.Kontrola wypadła dramatycznie. Będac na zwolnieniu lekarskim w czasie kampanii wyborczej chodził z ulotkami po ikamieniu. A w Wolinie uczestniczył w spotkaniu wyborczym kandydata na burmistrza Dubrawskiego. Prawda Panie Wilkowski, _Pan tam był? Aaaa Dubrawski to ten co za machlojki finansowe miał wyrok, w czasie trwania którego nie mógłby startować w wyborach. To ten, który był pełnomocnikiem wyborczym żurowskiego w tegorocznych wyborach. Myślę ze wyborcy już się zorientowali kto jest kto i panu zurowskiemu spadło poparcie w wyborach w ciągu roku z 220 głosów do 61.Brawo dla mądrych wyborców. I brawo dla żurowskiego za efekywne wykorzystanie zwolnienia lekarskiego, choć nieskuteczne, ale to juz raczej kwestia jego osobowości.

Gość • Niedziela [30.10.2011, 21:31:39] • [IP: 88.156.233.**]

PRZECZYTAJCIE TAK SIĘ NACIĄGA NA L4 gazetapraca.pl/gazetapraca/1, 90439, 3672626.html

Gość • Niedziela [30.10.2011, 21:24:14] • [IP: 77.253.150.***]

Jak Pan Tomasz Żurowski zostanie Starostą to zrobi tam porządek! oj zrobi!

Gość • Niedziela [30.10.2011, 21:10:54] • [IP: 83.21.169.***]

Pd wielu lat lat obserwuję zachowanie ludzi u władzy. Gdy ją tracą idą na zwolnienie. Za które my płacimy. ZUS jest ślepy i bezwzględny. Pomyślcie, czy nas na to stać? Ich zasiłki nie są z nieba. To nasze pieniądze. Dlaczego tylu z nas godzi się na okradanie? Nikt z wcześniej rządzących tak na prawdę nie jest chory.l Nie bójmy mu się tego powiedzieć - to są zwykli złodzieje!! A my im pozwalamy jsię okradać. Jak mówi nowe pokolenie żal.pl. Masakra

Gość • Niedziela [30.10.2011, 20:35:27] • [IP: 83.8.195.***]

gmina świerzno ma sie dobrze :) hahaha. KRATRAS wytłumaczył sie już z machloi w zakładzie komunalnym? bo o ile mnie pamiec nie myli policja otaśmowała to miejsce... tak sie tam działo" wyśmienicie"

Gość • Niedziela [30.10.2011, 20:18:52] • [IP: 79.186.189.***]

przecież droga wokół osiedla w stuchowie jest zrobiona przez Atrasa w całości z kredytu. Ani złotówki dotacji. 10 lat będziemy spłacać ten milionowy kredyt. więc czym to się różni od Chomina? chyba tym ze Atras w Chominie nic nie zrobił a dzięki Stanaszkowej chociaż Chomino mamy. teraz czas na Drozdowicza niech dokończy inwestycję w Chominie. A ja mam tez ulotkę Atrasa i będę pilnował co zrobił z tej ulotki.Pozdrowienia Pani Aniu

Gość • Niedziela [30.10.2011, 20:11:46] • [IP: 83.11.59.***]

do Gość • Niedziela [30.10.2011, 17:36] • [IP: 83.11.63.***]1)więc czemu się nie podpiszesz skoro z nią rozmawiałeś? KŁAMIESZ! 2)cyt."Gmina ma kasę, robi inwestycje bez zaciągania kredytów i pieniędzy nie brakuje." Otóż w dniu 15 września Gmina Świerzno ogłosiła zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000, 00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy.Numer ogłoszenia: ZP.340.06.2011 ; data zamieszczenia: 15.09.2011. Więc KŁAMIESZ 3) Zarząd i rada podejmują decyzje o kredytach i inwestycjach, miedzy innymi asystent starosty Bogdan Wilkowski (poprzednio członek zarządu) więc myslę ze teraz sobie poradzi z oddłużeniem.Pani Sekretarz nigdy nie podejmowała decyzji o jakimkolwiek zadłużeniu.KŁAMIESZ!!4) nie wiem kiedy byłeś u sekretarz w gabinecie ale Pani sekretarz przejęła stare meble z dawnego sekretariatu. KŁAMIESZ !! sferę zdrowia raczej pozostaw bo to chamskie jest z twojej strony. nie wiesz kiedy może cię to spotkać.

Gość • Niedziela [30.10.2011, 18:50:19] • [IP: 81.219.195.***]

100 :)

Gość • Niedziela [30.10.2011, 17:36:50] • [IP: 83.11.63.***]

Cyt. " więc nie pisz jeden z drugim ze świerzno zostało uratowane od stanaszkowej bo nie została wójtem. nie została bo jest zbyt uczciwa, czego wam brakuje jeden z drugim." Nie została wójtem i dobrze, bo okłamywała wyborców. W swoich ulotkach pisała, że chce ratować katastrofalną sytuację finansową Gminy Świerzno, śmiech na sali. Gmina ma kasę, robi inwestycje bez zaciągania kredytów i pieniędzy nie brakuje. Niech p.Ana wraca z chorobowego (bo nie musi wracać do zdrowia bo nic jej nie jest, rozmawiałam z nią ostatnio kilka razy i była we wspaniałej formie) i ratuje finanse Starostwa jak taka mądra. To przecież ona razem z p.Czapkinem w końcówce kadencji kadencji robiła inwestycje na siłę (chodnik Chomino i wiele innych) za 100% wkładu starostwa bez żadnych dotacji. A teraz trzeba spłacić kredyt 10 mln złotych, który roztrwonili na byle co (np. wypasiony gabinet Starosty i sekretarza). P.Aniu proszę wziąć swą ulotkę przedwyborczą i poprawić na niej - uratuję sytuację finansową Powiatu zamiast gm.Świerzno

Gość • Niedziela [30.10.2011, 15:37:01] • [IP: 83.16.227.**]

Tak jest-starostwa do likwidacji-po co komu te darmozjady?

Gość • Niedziela [30.10.2011, 13:27:31] • [IP: 83.11.85.**]

DO: Gość • Niedziela [30.10.2011, 11:48] • [IP: 31.61.130.***] Jesteś małym człowiekiem z małym mózgiem i z małym(ą) p... Jesteś żenujący. Gdyby głupota latała latałbyś jak gołębica

Gość • Niedziela [30.10.2011, 13:04:48] • [IP: 83.21.183.***]

o ile wiem to wybory były w listopadzie, a jak piszą na iikamien ta pani zachorowała w maju.zdrówka wszystkim zyczę.

Gość • Niedziela [30.10.2011, 12:58:56] • [IP: 83.8.196.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [30.10.2011, 12:56:38] • [IP: 83.8.196.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [30.10.2011, 12:55:37] • [IP: 83.8.196.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [30.10.2011, 11:48:48] • [IP: 31.61.130.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [30.10.2011, 11:44:26] • [IP: 31.61.130.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [30.10.2011, 11:41:11] • [IP: 31.61.130.***]

Kto tu mówi o chorobie...śmiech na sali, tu chyba jest mowa o" krzywych zwolnieniach"...A ciekawe jak p. Ania potraktowałaby takiego pracownika...ona miała na to haki-sposoby...No to jak taka chora to zdrówka p. Aniu... Bojownicy o zdrowie" wykluczonych" :)

Gość • Niedziela [30.10.2011, 11:41:03] • [IP: 83.168.86.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [30.10.2011, 11:32:11] • [IP: 83.21.184.**]

myslę ze osób na zwolnieniu lekarskim od pół roku w powiecie kamieński jest bardzo dużo. czy teraz iikamien bedzie pisał o wszystkich artykuły ?? kpina

Gość • Niedziela [30.10.2011, 10:55:25] • [IP: 79.186.189.***]

jak można chorując łamać prawo czy staroście juz się w głowie popieprzyło? od kiedy to jakaś ustawa reguluje czy ktoś może chorować czy nie? co to za bzdety!! od kiedy ci co maja pieniądze nie chodzą na zwolnienia, i nie chorują a ci co nie mają pieniędzy to chodzą i jest to legalne. co to za teksty. to dlaczego zmarł steve jobs, przecież miał ful kasy a wg tych komentarzy tacy nie chorują. popukajcie się ludzie w czółka

Gość • Niedziela [30.10.2011, 09:30:10] • [IP: 212.14.54.***]

Jaki burdel w tym starostwie ;]" Władzy" najlepiej wychodzi ośmieszanie się i picie kawki, a zwykły obywatel płaci za ich nieróbstwo, ot sprawiedliwość ;]

Gość • Niedziela [30.10.2011, 08:55:20] • [IP: 83.21.122.**]

salomon juz od 8 siedzi i czyta

Gość • Niedziela [30.10.2011, 08:05:54] • [IP: 83.8.100.***]

najlepiej sekretarzem byl by pan kawa senior

Gość • Niedziela [30.10.2011, 00:32:43] • [IP: 83.21.183.***]

przeczytałem komnetarze i mysle sobie a jak wy chcecie wybrać władzę skoro nie w walce politycznej? a kirylukowa to co siedziałą w domu i czekała aż przyjedzie wróżka i dotknie ja pałeczką powie : " ty będziesz starostą?" tupała zeby się dorwać do władzy z czego zreszta jest znana w miedzydrojach.Ponad dwa miesiące latała jak ze sraczką co tylko ogłaszali termin sesji już przyjeżdżała tak się władzy chciało.

Gość • Niedziela [30.10.2011, 00:25:12] • [IP: 83.11.59.***]

A ty Salomon ze Świerzna przestań już wypisywać te głupoty bo i tak skończysz jak śp. Grześ. Można ze 100 procentową pewnością wskazać komentarze które są twoje. do szkoły tabliczke mnożenia wykuć w końcu na pamięć. Może ci się k...w końcu uda.

Gość • Niedziela [30.10.2011, 00:10:18] • [IP: 79.191.70.***]

Pani starosto kiedyś gdy pani zachoruje lub ktoś z pani rodziny przypomni pani sobie moje słowa i zachowanie wobec Ani. Bo zło rzucone wraca do nadawcy i niszczy go. niech pani sobie przypomni jak została pani dyr DWD i szefem partii. jak pani może z tym żyć??

Gość • Sobota [29.10.2011, 23:51:56] • [IP: 83.21.186.**]

kirylukowa skupia się na walce z ludźmi pewnie ma dobrych doradców. walczy z dyr. DPS, walczy dyr szkoły w Benicach, walczy, walczy z sekretarzową, walczy z dyr. ZSP chore to jakieś.

Gość • Sobota [29.10.2011, 23:39:58] • [IP: 83.11.85.***]

ludzie przeciez w starostwie jest psychoza. salomon wypytuje ludzi kto pił ze stanaszkową kawe w gabinecie? ludzie boją się odzywać by nie być zaliczanym do ekipy stanaszkowej czy czapkina bo mozna za to wylecić z pracy. proszę niech chociaż jeden pracownik się odezwie który z Anką rozmawiał od tamtego czasu. od nikogo nie odbiera telefonów.gdy kogos spotka przypadkiem wita się i natychmiast odchodzi by ten drugi nie miał problemu. Ani Adamowiczowa ani zalewska nie widziały się z nia od grudnia. ludzie co wy pieprzycie !!Ania trzymaj się, kazdy kto cię zna wie ze sobie świetnie poradzisz. aa !! ode mnie też nie odbiera. napisała sms ze nie chce naznaczać ludzi, by ich nie nękano. Nie rozmawia nawet z najbliższą sąsiadką by nie robić jej problemu bo już w lutym usłyszała, że tamta donosi jej co się dzieje w starostwie. \To jest twój błąd zawsze myslałaś o innych nie o sobie.

Gość • Sobota [29.10.2011, 23:09:16] • [IP: 83.21.186.***]

a atras w 1999 roku to nie był na zwolnieniu gdy nie wybrano go na wójta? i to od psychiatry jak wieść gminna niesie. a gdy w dziwnowie konczyła się robota to nie był na zwolnieniu? więc nie pisz jeden z drugim ze świerzno zostało uratowane od stanaszkowej bo nie została wójtem. nie została bo jest zbyt uczciwa, czego wam brakuje jeden z drugim.

Gość • Sobota [29.10.2011, 22:55:46] • [IP: 83.21.183.***]

Strategiczne działanie starostów uganiać się za sekretarzową. Żenada. Za robotę się wziąć za te 12, 5 tysiąca. Brakuje pani inteligencji najpierw ją pani ścigała na urlopie, na który pani sama ja wysłała (pisał o tym dziennik ikamienski) teraz bezpodstawnie ją pani oskarża w mediach i donosząc do ZUS. daje pani takie argumenty sądowi pracy ze nic tam pani nie wygra. nic!! bo jeszcze dnia pani nie przepracowała z nią jako sekretarzem a już się pani zachowuje jakby ją zwolniła. a te komentarze to piszą wszyscy ci którym pani stanaszek pomogła, ale nie mogli znieść tego że zawsze była skuteczniejsza od nich, bo zawsze myślała.

Gość • Sobota [29.10.2011, 22:42:52] • [IP: 31.61.128.***]

IP...227 - faktycznie adwokat, ale lichy. Jak się zna sprawy czy osoby " trochę" to się nie wypowiada w temacie. A ja jesem ciekawy, kto zezwolił tej pani Ani na to, żeby przez ileś lat nie była na urlopie. Może się obawiała, że ktoś jej zaszkodzi w czasie urlopu?? Bo to chyba taki typ. A ustawa o urlopach jest jasna i czytelna i ja to wiem. Pani starosta wykorzystała swój urlop i też były komentarze. Bo taki tu zwyczaj panuje, żeby się do stołka rzyspawać, a pani starosta tego nie prezentuje. I brawo i szacunek.

Gość • Sobota [29.10.2011, 22:32:23] • [IP: 83.11.64.**]

haha dobry komentarz jad żmii, którą anka wyhodowała na własnej... haha dobre!!:))

Gość • Sobota [29.10.2011, 22:26:09] • [IP: 31.63.213.***]

a niech sie zmije zagryzą - co nas to obchodzi?

Gość • Sobota [29.10.2011, 21:28:44] • [IP: 83.21.122.**]

slyszalem ze szamani w ameryce lecza jadem, jezeli to prawda, to pani Aniu polecam taka kuracje, prosze sie zglosic do pani kiryluk albo do ludzi piszacych tutaj, od razu pani wyzdrowieje

Gość • Sobota [29.10.2011, 20:52:28] • [IP: 178.181.83.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [29.10.2011, 20:38:32] • [IP: 178.37.160.***]

ale kombinuje jak koń pod góre tylko żeby się nie przejechała bo można zawsze poprosić sąd o sprawdzenie co ona robi na chorobowym. Może wygrzewam się teraz w jakimś ciepłym kraju i ma was wszystkich w d... a może po prostu oszukuje powiat i ma na lewo inną fuchę

Gość • Sobota [29.10.2011, 20:30:41] • [IP: 77.253.192.**]

Zlikwidować starostwa- jestem za! A Iikamien rzeczywiście chyba nie jest obiektywny i wywołuje temat za późno. Dlaczego? Niedługo się okaże... Fukcję sekretarza w zastępstwie Pani A. S.-K. pełnie przecież za niemałe pieniądze były członek zarządu, B. Wilkowski (asystent starosty)

Gość • Sobota [29.10.2011, 19:59:20] • [IP: 83.21.237.***]

SALOMON :))) ------ KR. AT. RAS :)))) ------ SKLEPOWA. JADZIA=ALICJA-ANKA o co tu chodzi w tym Świerznie kto to jest

Gość • Sobota [29.10.2011, 19:20:02] • [IP: 83.16.227.**]

Gość • Sobota [29.10.2011, 16:03] • [IP: 77.254.89.***]- o proszę, widzę zabolało... Widzisz ja właśnie nie opowiadam się po żadnej ze stron bo obie są nie z mojej bajki, jednak tak się składa, że obie trochę znam, jak i całą sprawę i wiem jaki jest schemat postępowania w podobnych przypadkach, dlatego powtarzam- nie próbujcie wybielać jednej ze stron i oczerniać drugiej- kiedy się wchodzi w szambo zawsze jest się szarym.ta sytuacja trwa ok6 miesięcy, p. Kiryluk doskonale zdawała sobie sprawę (jeśli nie, to powinna zrezygnować z zajmowanego stanowiska po się po prostu nie nadaje nie umiejąc korzystać z mózgu)z konsekwencji podejmowanych decyzji(wysłanie sekretarz na przymusowy urlop), ap. kaczor robi to co zrobiłoby 95% ludzi o mentalności urzędnika- czyt. wypaczonych moralnie. I błagam nie pisz więcej o wrzucaniu wszystkich do jednego worka- te panie są siebie warte, to że jedna chodzi w białych rękawiczkach, a druga potrafi założyć rękawice bokserskie i nieźle przywalić nie zmienia faktu, że obie czeka ten sam los

Gość • Sobota [29.10.2011, 17:16:30] • [IP: 83.25.171.**]

no rzeczywiście krótkoterminowe od maja na zwolnieniu-to bardzo krótko-ZUS trzeba sprawdzić -tam pewnie też chorują

Gość • Sobota [29.10.2011, 16:34:54] • [IP: 87.205.56.**]

"Brawo iKAMIEŃ, że zainteresował się ta sprawą!" - cytat Co to za news, sprawa trwa od 6 miesięcy? Czy chorowanie jest zabronione? Czy ten artykuł nie narusza dóbr osobistych opisywanej osoby? Kolejny artykuł na zamówienie rządzących.

Gość • Sobota [29.10.2011, 16:03:52] • [IP: 77.254.89.***]

Do IP: 83.16.227.** - nie mierz czleku wszystkich jedna miara i NIE PRZYROWNUJ PANI BEATY do p. Anny S_K. W naszym mieście to juz taki zwyczaj? To znaczy ze wszyscy kradna, kombinuja? Ja wiem, że NIE! Adwokat sie znalazl...

Gość • Sobota [29.10.2011, 14:45:44] • [IP: 83.168.86.**]

Podobna sytuacja jest w innych starostwach. Wystarczy pooglądać reportaże z innych powiatów. Starostowie przeważnie dostali stołek z przypadku lub w wyniku układów. Ponadto nie mają kasy na działalność. Wniosek - Starostwa do likwidacji, szczególnie, że nadchodzi kryzys !

Gość • Sobota [29.10.2011, 14:43:16] • [IP: 83.11.62.**]

życzymy jak najszybszego powrotu do zdrowia;] głowa?

Gość • Sobota [29.10.2011, 12:41:34] • [IP: 79.186.170.**]

sąd ukróci ich kłamsta

Gość • Sobota [29.10.2011, 12:40:27] • [IP: 79.186.170.**]

no cóż, to wszystko to święta prawda, lecz nie novum. Takich fałszywców i karierowiczów w zach-pom PO jest multum

Gość • Sobota [29.10.2011, 12:38:59] • [IP: 83.20.67.**]

To w końcu chora ? czy zwykła kombinatorka?...

Wiedzący • Sobota [29.10.2011, 12:31:38] • [IP: 83.16.227.**]

Prawda zawsze leży po środku, a w tym przypadku pani Kiryluk chce wyjść na świętą, którą nie jest, robiąc diabła z pani Kaczor, która również z piekła nie pochodzi. Panie się nie lubią i pierwszą decyzją p. Kiryluk było wysłanie na przymusowy urlop p. Kaczor (efekt- zwolnienie), ciekawym jest fakt, żep.Kaczor pomagała kiedyś p. Kiryluk piąć się po cieniutkich (bo powiatowych) szczebelkach" kariery" wPO. ..Kolejny przykład na ludzką wdzięczność;) W efekcie p. Kaczor jest na zwolnieniu lekarskim, czemu w sumie się nie dziwię- nie wyobrażam sobie" pracy" (bo to byłaby walka bardziej) z szefem, który czeka na najmniejszy błąd, lub podkłada mi świnię bo i tak chce nas zwolnić)w takich warunkach. A czy to jest dobre, moralne itd..Oczywiście, że nie- tylko proszę nie próbować mi wmawiać, że sprawujący władzę w powiecie (i nie tylko) kierują się etyką, moralnością i tym co powinno być istotą ich pracy- służbą nam -mieszkańców...Ludzie nie są tacy naiwni, tylko niestety większość jest zbyt bierna, by ukrócić wasze kłamstwa

Gość • Sobota [29.10.2011, 11:58:18] • [IP: 79.186.170.**]

Gość • Sobota [29.10.2011, 11:34] • [IP: 178.37.161.**] wstyd powinno byc chyba tej pani, o której piszą.. RACJA PANI BEATO, NIE JEST PANI WSTYD?

Gość • Sobota [29.10.2011, 11:54:27] • [IP: 79.186.170.**]

Gość • Sobota [29.10.2011, 11:33] • [IP: 81.219.195.***] jeżeli kogoś nie ma w pracy pół roku i nic strasznego się nie dzieje tzn. firma nadal pracuje to dowód że jest to zbędne stanowisko. RACJA - CZYLI JEZELI KTOS JEDZIE NA MIESIECZNY URLOP PO NIECAŁYCH 6CIU MIESIACACH, JAK PANI STAROSTA I WRACA A FIRMA DALEJ FUNKCJONUJE - TO NALEZY ZLIKWIDOWAC ZBEDNE STANOWISKO.

MARUDA • Sobota [29.10.2011, 11:42:54] • [IP: 78.131.222.**]

I proboszcz.

Gość • Sobota [29.10.2011, 11:34:47] • [IP: 178.37.161.**]

wstyd powinno byc chyba tej pani, o której piszą.

Gość • Sobota [29.10.2011, 11:33:50] • [IP: 81.219.195.***]

jeżeli kogoś nie ma w pracy pół roku i nic strasznego się nie dzieje tzn. firma nadal pracuje to dowód że jest to zbędne stanowisko. W fabryce takiemu pracownikowi już zlikwidowano by stanowisko.

Gość • Sobota [29.10.2011, 11:31:28] • [IP: 78.31.67.**]

kr.at.ras :) dobre :) albo i nie raz :) znajac pana krzysztofa to raczej nie raz :)

Gość • Sobota [29.10.2011, 11:29:05] • [IP: 193.107.90.***]

KR.AT.RAS :)))))))))) ojjjj nie raz

Gość • Sobota [29.10.2011, 11:10:41] • [IP: 79.186.170.**]

trójkąd :)

Gość • Sobota [29.10.2011, 11:05:00] • [IP: 213.251.189.***]

NOWY TRÓJKĄD ----- SALOMON :))) ------ KR. AT. RAS :)))) ------ SKLEPOWA.

Gość • Sobota [29.10.2011, 10:50:02] • [IP: 81.219.163.***]

Mieszkańcy G Świerzno przekażcie innym, że Jadzia kuma się już z Anką żeby pamiętali do następnych wyborów.

Gość • Sobota [29.10.2011, 10:48:23] • [IP: 79.186.170.**]

SĄSIAD :)) • Sobota [29.10.2011, 10:21] • [IP: 79.191.71.***] Kończ waść Pani wstydu oszczędź... RACJA PANI STAROSTO, NIE WSTYD PANI TAK Z TYM DROZDOWICZEM?

Gość • Sobota [29.10.2011, 10:47:11] • [IP: 79.186.170.**]

tak, mozna zapoznać! Asystent beaty kiryluk, pan bogdan wilkowski, którzy rządził w latach 2006-2010 z mila checia wszystkich z budzetem zapozna

Gość • Sobota [29.10.2011, 10:33:35] • [IP: 77.254.76.**]

Teraz powstaje nowy trójkąd ANIA-JADZIA-ALiCJA w Świerznie. masakra

Gość • Sobota [29.10.2011, 10:23:24] • [IP: 79.186.170.**]

Czy pomyśleliście, że wszystko co dzieje się w tym opanowanym przez neoliberałów kraju dzieje się za waszym przyzwoleniem? Czy wiecie, że wystarczy iść na wybory i wybrać tych, którzy nie obiecuję cuda, jak Tusk, lecz przynajmniej chcą z tego kraju zrobić kraj normalny? Czy wiecie, że myślenie, myślenie samodzielne, a nie podyktowane przez media pozwala na wolny wybór? Czy wiecie, że może być tak, że dane statystyczne, dane sondażowe są robione na zamówienie? Czy wiecie, że ci co zamawiają są tymi co płacą? Czy wiecie, że firmy wykonujące zamówienia robią to dla czystego zysku, a nie dla prawdy, czy ku niezadowoleniu zamawiającego? Tak właśnie działa" wolny" od nacisków politycznych rynek. Rynek wolny od nacisków ale zależny od kasy, a kasę ma tylko rząd, gdyż wypuszcza obligacje, sprzedaje na rynku bankom i funduszom, co zadłużyło nasz kraj już na ponad 800 mld PLN w 4-y lata. Długi trzeba spłacać, mimo że się nie ma pracy!!

SĄSIAD :)) • Sobota [29.10.2011, 10:21:11] • [IP: 79.191.71.***]

Kończ waść Pani wstydu oszczędź...

Gość • Sobota [29.10.2011, 10:18:28] • [IP: 77.254.89.***]

A tak na marginesie - może zapoznać nas mieszkanców ze szczegółami budzetu" po poprzednikach" - jaką troską wykazywali się podczas swoich rządów i jak wydatkowali publiczne pieniądze i jakie są długoterminowe tego skutki ??Ciekawy temat bedzie...

Gość • Sobota [29.10.2011, 10:08:49] • [IP: 95.41.120.***]

ja sie pytam;PO CO ISTNIEJA tak bardzo upolitycznione STAROSTWA?co mnie obchodzi oszolomstwo ideoologiczne, dorywajace sie do wladzy po kolejnych wyborach?kraj ma funkcjonowac w oparciu o madra gospodarke a nie WASZE odmozdzone ambicje polityczne.co mnie obchodza nazwiska pan sprawujacych funkcje?mnie interesuje EFEKTYWNOSC pracy STAROSTY, BURMISTRZA, SEKRETARZA, nie ich indolencja

Gość • Sobota [29.10.2011, 10:07:03] • [IP: 77.254.89.***]

A budzet to chyba uchwala sie przez radę i tam jest klucz do sukcesu - same mądrale hihi. ...

Gość • Sobota [29.10.2011, 09:34:09] • [IP: 77.254.89.***]

Pani Ania to chyba chce byc zawsze " I sekretarzem" - byle jak, byle gdzie - oby tylko :)

Gość • Sobota [29.10.2011, 09:34:08] • [IP: 83.21.91.***]

beata kiryluk :) kobieta honoru, kobieta z zasadami :) za chwile tematy zastepcze sie skoncza. Juz nei bedzie zdjec z otwierania drogi w miedzyzdrojach, ze spotkania z marszałkiem. za chwile pokaze Pani budżet, tam bedzie zawarty pomysł na rządzenie jaki pani prezentuje a w zasadzie brak pomysłu

Gość • Sobota [29.10.2011, 08:50:45] • [IP: 77.254.71.***]

prawda jest taka że starosta chciała wywalić stanaszkową ze starostwa a ta jak się o tym dowiedziała poszła na zwolnienie i tyle ją widzieli

MARUDA • Sobota [29.10.2011, 08:25:12] • [IP: 78.131.222.**]

Bo co, bo się nie podpisują to bez honoru?

Gość • Piątek [28.10.2011, 23:38:22] • [IP: 109.70.6.**]

hehe a wszystko pod moim wpisem wypisuja ludzie honoru :)

GośćFranek60 • Piątek [28.10.2011, 23:34:32] • [IP: 79.186.114.***]

Co się ludziska czepiacie u tej pani to bieda w domu to i kombinuje.Z drugiej strony to od czego są kontrole z ZUSu i przetrzepać paru lekarzy, wyrwać kilka chwastów.

Gość • Piątek [28.10.2011, 23:30:40] • [IP: 83.21.91.***]

salomon drukuje i drukuje po godzinach. moze jakas nagroda?

koleżanka • Piątek [28.10.2011, 23:27:26] • [IP: 83.21.183.***]

Będzie strzelanina? Lubię westerny. No a chyba ta pani doktor co pisała zwolnienia to już ma rozwolnienie

Gość • Piątek [28.10.2011, 23:19:10] • [IP: 83.21.183.***]

kolty

Gość • Piątek [28.10.2011, 23:17:28] • [IP: 77.254.71.**]

Anka wstydu nie ma, niby odważna w mudnurze pomyka ale Beacie w oczy nie spojrzy...

Gość • Piątek [28.10.2011, 22:56:51] • [IP: 77.254.89.***]

Brawo IKAMIEŃ, ze zainteresowal sie ta sprawą! To typowy przykład ignorancji urzedniczej, ale nie jedyny jesli chodzi o tą panią! A przywoływanie tematu budżetu powiatu zastałego po poprzedniej władzy (przy udziale pani sekretarz) jest nie trafione. Pomysły nie zawsze uda sie zrealizować, miałam kiedys pomysł na wygranie w toto-lotka... nie trafiony:) Z pozdrowieniami.

Gość • Piątek [28.10.2011, 22:45:34] • [IP: 83.21.91.***]

Większość społeczeństwa w Polsce jak grozi zwolnienie to idzie nachorobowe szczególnie Ci nastołkach - wina lekarzy wydających zwolnienia lekarsklie fikcyjnie.

Jareczek • Piątek [28.10.2011, 22:42:19] • [IP: 83.21.5.***]

Do" Obywatelu" ŚWIERZNO:) Piątek 21:13 Pierwszą osobą uhonorowaną tym tytułem (potwierdzoną w źródłach historycznych) był w 1832 dr Wilhelm Baum. Podstawą jego nadania była pruska ustawa o samorządzie miast z 1831 (obowiązywała w Gdańsku do 1920). Wprowadziła ona pojęcie" honorowego obywatela". Organem uprawnionym do nadania tytułu była Rada Miasta:))) A jak Tobie prawo i obowiązujące przepisy pozwolą kogoś okraść lub zabić itp., to też to zrobisz? I powiesz: Jakie państwo takie prawo, każdy przestrzega prawa, więc w czym jest problem! A gdzie S U M I E N I E?? Czuję nosem, że Kadafi żyje i przebywa w Świerznie:)

Gość • Piątek [28.10.2011, 22:16:15] • [IP: 83.21.91.***]

Mam pomysł na powiększenie budżetu. - b.kiryluk / to gdzie ten pomysł? każdy temat zastępczy jest dobrym tematem. Typowy politykier rodem z Platformy Obywatelskiej.

Gość • Piątek [28.10.2011, 22:13:14] • [IP: 87.205.63.***]

Jak taki człowiek mógł chcieć być wójtem Świerzna?

rys • Piątek [28.10.2011, 22:02:21] • [IP: 83.11.68.***]

Ta pani jest bez honoru bo co innego można o niej powiedzieć, że bierze pobory za to że z nazwy jest sekretarzem przecież to jest najzwyklejsze świństwo pasożytować na nas, niech się zastanowi i przemyśli swoje postępowanie i odejdzie z honorem

Gość • Piątek [28.10.2011, 21:24:47] • [IP: 83.21.91.***]

a pani starosta to lekarz medycyny czy przedszkolanka?

Gość • Piątek [28.10.2011, 21:22:41] • [IP: 83.21.90.***]

[IP: 83.25.115.**] Czas już chyba skończyć z tą chorą sytuacją brawo pani Beato. --- Masz racje! czas z tym skończyć dość tolerowania nieróbstwa na II piętrze!

Gość • Piątek [28.10.2011, 21:21:17] • [IP: 83.21.90.***]

a kadencja pani staroscianki kończy się niebawem

Gość • Piątek [28.10.2011, 21:18:28] • [IP: 95.41.213.***]

człowiek uczciwie pracuje za marne grosze i czeka na podwyżkę oczywiście najniższej krajowej bo w pierwszej kolejności musi władza /która nawiasem pisząc miała nam poprawic byt!!/ soje kieszenie napchac i oczywiście nie w głowie mu L4 a tutaj proszę kpina w biały dzień. A zwykłego człowieka zdepczą i zabiorą wszystko tylko w Posce takie cuda się dzieją

Gość • Piątek [28.10.2011, 21:13:18] • [IP: 83.8.101.***]

A ja myślę, że pani Ania korzysta z tego na co zezwalają jej obowiązujące przepisy prawa. Jakie państwo takie prawo. Każdy przestrzega prawa. Więc w czym jest problem. Kobieta korzysta tylko z tego co jej się należy i co na co zezwala państwo. A zastępca burmistrza w Dziwnowie również korzystał ze zwolnienia lekarskiego jak był chory przed końcem kadencji. Tak bywa drodzy państwo: choroba nie wybiera- pozdrawiam panią Anię - obywatel Świerzno.

MARUDA • Piątek [28.10.2011, 21:01:01] • [IP: 199.48.147.**]

Noo, to faktycznie ta pani jest autorytetem. Już widzę jak młodzi patrząc na ten autorytet dzielnie i jak jeden mąż maszerują do lekarza po L4, bo" skoro władza może to i ja też". A co! Na myśl przychodzi mi tylko słynne powiedzenie pierwszego nieroba III i IV RP" Tylko robić nie ma komu!".

Jareczek • Piątek [28.10.2011, 20:40:03] • [IP: 83.21.5.***]

Tak! MARUDA dobrze myślisz:) O to mi właśnie chodzi! Pozdrawiam:) Zobacz w [PDF] Anna Stanaszek - Kaczor Na pewno, nic jej nie brakuj w porównaniu do większości nas:). Mieć nad ludźmi określoną władzę to jest piękne. Zwłaszcza wówczas, gdy po koncercie podchodzą słuchacze i relacjonują, iż coś w ich wnętrzu się poruszyło. Że w jakimś momencie poczuli mocny ścisk serca. Są to świadectwa, że koncert nie był dla nich obojętny. Dla artysty to wielka nagroda. I zachęta. Dalej! Przede wszystkim władzę można rozumieć jako zdolność do podejmowania i egzekwowania decyzji, czyli wpływania na ludzi, aby zachowywali się w sposób pożądany niezależnie od ich woli. Może ona opierać się na sile – możliwość stosowania przymusu, przemocy, sankcji karnych; lub autorytecie. POZDRAWIAM

Gość • Piątek [28.10.2011, 20:19:44] • [IP: 83.168.86.**]

To tylko w Polsce jest możliwe. Nie poddać się weryfikacji w wyborach, tylko od razu na fotel starosty.

Gość • Piątek [28.10.2011, 19:33:20] • [IP: 83.21.156.***]

wszystko to konflikt personalny miedzy tymi paniami jedna ma wladze a druga chciala ja miec nie mogly pracowac razem i jak bedzie okazja tosekretarz sie zmieni ale puki co nie ma takiej szansy

Gość • Piątek [28.10.2011, 19:28:15] • [IP: 79.186.223.***]

A mało to takich nierobów?? a my normalni pracownicy musimy na nich pracować" ale nie za 4 tys. tylko 1200 !!Żenada!!

Gość • Piątek [28.10.2011, 18:55:48] • [IP: 83.11.62.**]

Bardzo to dziwne, że można chorować od poniedziałku do piątku a w sobotę i niedzielę cudowne ozdrowienie i tak przez pół roku w koło macieju. Ta lekarka która wystawia p.Kaczor zwolnienia to chyba nagina prawo. A jeśli p.Kaczor naprawdę taka chora to cieszę się, że nie została Wójtem Gminy Świerzno bo w Świerznie dużo roboty to dopiero by się pochorowała poważniej bez tej przerwy sobotnio-niedzielnej. A tak poważnie ta choroba to jedna wielka ściema.

Gość • Piątek [28.10.2011, 17:58:50] • [IP: 77.255.0.***]

w Polsce tylko być urzędnikiem, pierdzieć w stołek i brać pensji 4 tys.większość to pasażyci

MARUDA • Piątek [28.10.2011, 17:35:00] • [IP: 87.236.194.***]

No dobra, Jareczku, ale jak pracownik w pręta leci i nie wywiązuje się ze swoich obowiązków to można takiemu podziękować. Dziwne, że z tymi zwolnieniami widać jak byk, że to ściema, mimo to nie można tego ugryźć. Dura lex, sed lex. ALe tylko dla zwykłych ludzi. Reszta cwaniaczków zawsze coś nagnie, ominie itp.

Gość • Piątek [28.10.2011, 17:02:51] • [IP: 83.11.70.**]

Typowy przykład jak ciężko oderwać się od koryta.Żenujące.

Gość • Piątek [28.10.2011, 17:02:13] • [IP: 81.219.195.***]

istnieje coś takiego jak tzw choroba samorządowa. Trwa pół roku od zakończenia kadencji lub przegranych wyborów. Wszystkim, którzy na nią chorowali, chorują lub będą chorować polecam fragment piosenki chyba Lady Panku:"trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść"

Gość • Piątek [28.10.2011, 16:50:06] • [IP: 83.8.105.***]

niech idzie na rente jak jest taka chora

Gość • Piątek [28.10.2011, 16:37:13] • [IP: 77.254.71.**]

Jest tchórzem w mojej ocenie. Wróciłbym z podniesioną głową jak prawdziwy ''żołnierz'' w mundurze i odszedł z honorem.

Gość • Piątek [28.10.2011, 16:12:20] • [IP: 83.25.173.***]

Kaczke wygonic na zbyty pysk...

Gość • Piątek [28.10.2011, 15:37:37] • [IP: 77.254.89.***]

A pani Kaczor tak dba o dobro powiatu...

Jareczek • Piątek [28.10.2011, 15:09:24] • [IP: 83.20.8.***]

Cyt: Jestem nadal sekretarzem powiatu. Dzięki ustawie sprzed dwóch lat odwołanie sekretarza nie jest już takie proste. Kiedyś radni decydowali i zmieniało się sekretarza z dnia na dzień. Dzisiaj sekretarz ma taką samą umowę o pracę jak inni pracownicy samorządu i chroni go Kodeks pracy. 1. Zakres obowiązków: Do szczegółowych obowiązków Sekretarza Powiatu należy: 1. Załatwianie skarg, wniosków oraz postulatów obywateli. 2. Udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych. 3. Ustalanie procedur załatwiania spraw w wydziałach i komórkach równorzędnych. 4. Prowadzenie spraw związanych z doborem i szkoleniem pracowników Starostwa 5. Sprawowanie nadzoru czasu pracy pracowników samorządowych, w tym wyrażania zgody na udzielanie zwolnień z pracy i na indywidualny czas pracy. itd, itd. No SUPER! Więcej na pl-pl.facebook.com/people/Anna-Stanaszek-kacz
or/100000410158363

Gość • Piątek [28.10.2011, 15:06:14] • [IP: 77.254.71.**]

Gdyby posprawdzać kilku lekarzy podejrzewam, że zapewne połowa z nich by nie pracowała teraz!

Gość • Piątek [28.10.2011, 14:55:04] • [IP: 83.23.203.***]

Nie tylko w starostwie, ale także w instytucjach podległych takie praktyki są czynione.Człowiek musi pracować na tych którzy nie maja odwagi mimo niesprzyjających warunków wrócić do pracy tylko tchórzliwie kryją się w domach na lewych zwolnieniach- i to wszystko na LEGALU- oto Polska.

Gość • Piątek [28.10.2011, 14:38:42] • [IP: 83.15.113.***]

nieróbstwo tam panuje, w szczególności w wydziale komunikacji

Gość • Piątek [28.10.2011, 14:34:35] • [IP: 83.25.115.**]

Czas już chyba skończyć z tą chorą sytuacją brawo pani Beato.

Gość • Piątek [28.10.2011, 14:32:43] • [IP: 83.168.86.**]

Czyżby brakowało te 4 tys, zł na PENSJE STAROSTÓW ? Ze zwolnieniami to stara praktyka. Wszyscy, którzy tracą funkcje, zaraz idą na zwolnienie i to do półtora roku. Prorokuję, że pani starosta też skorzysta z tej możliwości po skończeniu kadencji ! Niestety, ZUS toleruje takie praktyki.

Oglądasz 1-130 z 130
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami. ■ Zarząd Powiatu w Kamieniu Pomorskim uprzejmie informuje, iż został ogłoszony konkurs na kandydata na stanowisko Dyrektora Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego w Kamieniu Pomorskim. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 15 kwietnia 2024 roku ■